Dona'ns la força d'estimar
DIUMENGE 13 DURANT L’ANY (Mateu 10, 17-42) “Jesús digué als seus apòstols: Qui estima el pare o la mare més que a mi, no és bo per venir amb mi. Qui estima els fills o les filles més que a mi, no és bo per venir amb mi”. La fe cristiana ens fa descobrir que en el fons de cada proïsme hi ha un germà que hem d’estimar i servir. És més, la fe ens dona la seguretat que, estimant el germà, estimem Déu, perquè Déu vol ser estimat i servit principalment en la persona del germà que el representa. Doncs bé! Imagineu-vos com deu voler Déu que estimem els més pròxims..., començant pels qui són de la pròpia família. Els pares cristians han de pensar que els fills són un regal que Déu posa a les seves mans perquè en tinguin cura. Els fills cristians han de pensar que els pares són els representants de Déu amb l’encàrrec de cuidar-los. I els germans han d’estimar-se mútuament com Jesucrist ens ha estimat. Per tant, com en van, d’equivocats, els qui interpreten...